Bestellen
Veel gestelde vragen over bestellen
We begrijpen dat je jouw bestelling zo snel mogelijkt wilt ontvangen. Daarom versturen we alle bestellingen die vóór 12.00 geplaatst worden nog diezelfde dag. Wanneer we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je hiervan een bericht via de e-mail. In deze mail vind je een track & trace nummer van PostNL, zodat je het pakket kunt volgen.
We begrijpen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Alle producten die we aanbieden op onze website zijn op voorraad en kunnen daardoor snel verzonden worden.
Heb je een bestelling gedaan op een werkdag voor 12.00? Dan wordt je bestelling diezelfde dag verzonden en meestal de volgende dag al geleverd. Je pakket wordt in ieder geval binnen 2 werkdagen bezorgd.
Dag bestelling | Uiterste leverdag |
Maandag | Woensdag |
Dinsdag | Donderdag |
Woensdag | Vrijdag |
Donderdag | Zaterdag |
Vrijdag | Dinsdag |
Zaterdag & zondag | Woensdag |
Zodra we het pakket verzonden hebben, sturen we een e-mail met een track&trace code van PostNL.
I.v.m. het coronavirus heeft PostNL vaker vertraging dan gebruikelijk en duurt soms iets langer voordat het pakket bezorgd wordt. Uiteraard kun je de status van je pakket volgen via de track en trace.
Heb je een bestelling geplaatst, dan ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging in je mailbox. Heb je na 10 minuten nog geen bevestiging ontvangen, controleer dan eerst de spambox van je mailaccount. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je alle geplaatste bestellingen inzien via je account.
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kun je de bestelling wijzigen. Om je bestelling aan te passen, vragen we je contact met ons op te nemen, dan maken wij het voor je in orde.